6-9 ani: Analiză de cooperare Eu – Celălalt

0
125

În ceea ce te privește pe tine însuți și pe ceilalții

Un copil crescut  după metoda descrisă în grădinița de copii  este un „material” cu care se poate „sculpta” viitorul omului.

Potrivit psihologie, de la vârsta de 6 la 9 ani în interiorul copilului  se petrece o schimbare semnificativă și anume, ieșirea din sine în societate. În raport cu aceasta el dezvoltă  capacitatea de analiză  personală și socială. Deși mai sus am vorbit despre asta în linii generale, trebuie subliniat faptul că această perioadă de timp este cea mai potrivită pentru trecerea la o educație mult mai complexă. Deoarece copilul este deja capabil să înțeleagă termeni cum ar fi „societatea”, „sensul vieții”, precum și elementele de bază ale matematicii superioare și altele asemenea.

În acest stadiu este important să apelăm la ajutorul artei. Copilul va învață să cânte, să vorbească în public, să se exprime oral și în scris. Asta nu îl va forma doar social, ci îi va da de înțeles că munca în colectiv va  fi un câștig bun pentru începutul lor creativ.

În plus, începând cu această perioadă trebuie să ducem copiii în excursii, pentru ca de la această vârstă fragedă să învețe despre viață.

Dacă vom dezvolta în mod corespunzător aptitudinile copilului, el va înțelege psihologia inerentă pusă în el și în societate, va învață ce ne motivează în viață și va învăța să empatizeze cu alții în stările prin care trec.

Din cartea Copilărie fericită

Capitolul 3- Școala vieții

About Dora

Sunt aici din respect pentru acei tăcuți traducători din umbră, care s-au trudit conviși că spiritul se hrănește cu învățătură, iar spiritualitatea nu e de vânzare. Iar tu, căutătorule, găsești aici tot plinul inimii lor.

Vino și Vezi!

View All Posts