Educaţia la 3-6 ani

0
76

Din cele mai vechi timpuri a existat obiceiul de a-i învăţa carte pe copii, începând cu vârsta de trei ani. Acest lucru nu este legat doar de tradiţie. Cauzele începutului atât de fraged sunt mai profunde, fiind condiţionate de legile psihologice şi de dezvoltare.

Prin ce se deosebeşte această vârstă? De ce este atât de important să nu scăpăm acest moment, şi să trecem la educarea copiilor la împlinirea vârstei de trei ani?

Veți găsi toate răspunsurile în acest capitol.

 Din cartea Copilărie fericită

Capitolul 2- Perioada fragilă

About Dora

‚Norocul’ m-a făcut să ajung pe acest site în 2010, căutând înțelegerea noțiunii spirituale de ‚Rădăcină și Ramură’. Aici am găsit răspunsuri și asta m-a făcut să revin și în timp să mă alătur zecilor de alți căutători, care s-au regăsit în studiu organizat.

„La aceasta s-au referit Înțelepții care au scris: Nu există fir de iarbă care să nu fi avut norocul și ‘politistul’ lui de Sus, care să-l bată (atenționeze) și să-i dicteze: ‘Crește!’ Și anume, Rădăcina sau Norocul îl obligă să crească și să devină prin cantitate și calitate ceea ce era predeterminat. Aceasta este legea Rădăcinii și a Ramurii, care acționează în fiecare Lume, respectiv Lumii superioare ei, acolo, fiindu-i Rădăcina celui de jos, și Originea.”

Baal HaSulam, „Esența Înțelepciunii Cabala”

Vino și Vezi!

View All Posts